کمک فناوری به فروش کالای خانگی
شرکت Wayfair انتظار دارد با پیشرفت در فناوری 3D ، تجربه مشتری را بهبود بخشد. نتیجتا خریداران بیشتری را به خرید اینترنتی وادار کند.
دلیل عمده آن این است که خرده فروش آنلاین کالاهای خانگی همچنان به آزمایش و سرمایه گذاری در فناوریهایی مانند واقعیت افزوده و واقعیت مجازی ادامه میدهند. که میتواند تجسم محصولات در خانههای خود را برای مشتریان بالقوه آسان کند.
قبل از خرید مصالح ساختمانی آن را در طراحی خانه خود خواهید دید
این شرکت فکر میکند این فناوری حتی در فروش آجر و ملات میتواند در افزایش تجربه کاربر مفید باشد. Wayfair در حال حاضر با یک فروشگاه پاپ آپ آجر و ملات در حال آزمایش است. این فروشگاه دارای یک تیم خدمات طراحی است که میتواند به مشتریان در ترسیم فضای خود کمک کند.
مدیر شرکت میگوید: “در حالت ایده آل، من فکر میکنم در آینده در هر نقطه ایالات متحده یک مدل سه بعدی از خانه نیز داشته باشیم بدین ترتیب خریدار راحتتر تصمیم میگیرد چون مدل واقعی را خواهد دید. ما میتوانیم در فروشگاه خود یک تیم خدمات طراحی داشته باشیم. که این تیم بتواند تجربهای کاملاً شخصی به شما بدهد. در واقع به شما کمک کند محصولات را در فضای خود تجسم کنید. به شما تضمین میکند که متناسب خواهد بود، به خوبی در طراحی خانه شما قرار میگیرد و شکل و شمایل مورد نظر شماست. و این یعنی فروش آسانتر.”
افزایش فروش در دوران همهگیری
در طول همهگیری مصرف کنندگان هزینه بیشتری برای خرید مبلمان و دکوراسیون منزل صرف کردند. چون وقت بیشتری را در خانه میگذراندند. Wayfair نیز شاهد افزایش فروش در دوران هماگیری کرونا بود.
نیراژ، مدیر عامل شرکت Wayfair گفت که او نگران کاهش فروش به دلیل ماهیت بهسازی منزل نیست.
وی گفت: “لیستی بی پایان از پروژهها یا محصولاتی که برای خانه خود میخواهید وجود دارد. همیشه چیزی وجود دارد که شما به دنبال آن هستید.”
سهام این شرکت در سال جاری بیش از ۳۶ درصد افزایش یافته است و سقف بازار خود را کمی بالاتر از ۳۲ میلیارد دلار قرار داده است. برای خبرهای بیشتر اینجا را کلیک کنید.
منبع: CNBC