وب سایت رسمی گروه بین المللی 10Points

آموزش علم پتروشیمی

من صمد كارگر با تجربه ٢٥ ساله در شيمی و پتروشيمی به شما ياد ميدهم چگونه با استفاده از اين صنعت پول ساز، ثروتمند و روياهاتون رو بسازين.​

مشکل فنی فیسبوک و اینستاگرام: تجدید نظر درباره پلتفرم کسب و کار آنلاین

مشکل فنی فیسبوک و اینستاگرام: تجدید نظر درباره پلتفرم کسب و کار آنلاین

اهمیت اینستاگرام برای کسب و کارهای آنلاین

لاکینیا فرانسیس در حال ایجاد یک حساب لینکدین است. هیلی سانچز لیست ایمیل خود را توسعه می‌دهد و مایکل قصد دارد وبسایت خود را ایجاد کند. فرانسیس، مدیر یک شرکت مشاوره‌ای که به مردم در کسب درآمد از طریق دستگاه‌های فروش کمک می‌کند. وی می‌گوید: “ما بسیار روی آنچه که کار می‌کند متمرکز شده‌ایم و این خوب است. اما ما باید برنامه پشتیبان داشته باشیم، به ویژه درشرایطی که به تکنولوژی بسیار متکی هستیم.” اینستاگرام، واتساپ و فیسبوک و گاها ترکیبی از هر سه بستری است برای فعالیت کسب و کار آنلاین هستند.
اینفلوئنسرها که مدت‌هاست برای ارتباط با طرفداران، تبلیغات و فروش محصولات خود به اینستاگرام و فیس بوک وابسته هستند. بدلیل ضرر و زیانی که بعد از قطع چند ساعته‌ی این پلتفرم‌ها در حال تجدید نظر هستند.

سایت خبری CNBC با 10 کسب و کار آنلاین و صاحبان مشاغل کوچک که از فیس بوک، خدمات اینستاگرام یا واتساپ یا ترکیبی از هر سه مورد برای پیشبرد بیزینس خود استفاده می‌کنند، مصاحبه کرده است. هر یک از زیان‌های برآورد شده آنها در زمان قطع اینستاگرام از چند صد دلار تا بیش از 5000 دلار از فروش، تا کاهش شدید تعامل با فالوئرها متغیر است.

این نشان می‌دهد که تأثیر اینستاگرام بر اقتصاد آنلاین چقدر است. حتی یک قطعی کوچک برای افرادی که برای انجام کارهای خود یا تبلیغات محصولات خود به خدمات اینستا‌گرام متکی هستند، به معنای ضرر است. چه برسد به قطعی کامل شش ساعته!

سرمایه‌گذاری زاکربرگ برای توسعه امکاناتِ کسب و کارها

سانتوش جاناردان، معاون رئیس زیرساخت‌های فیسبوک، در یک پست وبلاگی اواخر دوشنبه از قطع شدن گسترده این شبکه عذرخواهی کرد. جاناردان “تغییرات پیکربندی در روترهای ستون فقرات” را دلیل اصلی قطعی عنوان کرد. اما مشخص نکرد که چه تغییری رخ داده است.

بیش از 200 میلیون بیزینس به طور فعال از ابزارهای فیسبوک و اینستاگرام استفاده می‌کنند. و بسیاری از تولیدکنندگان محتوا برای پست‌ها، لینک‌های تبلیغاتی و درآمد فروش از اینستاگرام استفاده می‌کنند. این وقفه در حالی رخ داد که مدیرعامل مارک زاکربرگ و فیسبوک در تلاش برای ایجاد انگیزه و جذب سازندگان از جمله تیک‌تاک، اسنپ‌چت و سایر سیستم عامل‌های رسانه‌های اجتماعی هستند.

سال گذشته، اینستاگرام یک ویژگی ویدیویی کوتاه به نام Reels را برای رقابت با تیک‌تاک راه‌اندازی کرد. و زاکربرگ اخیراً گفت که این شرکت تا سال 2022 یک میلیارد دلار به کاربرانی که برای فیسبوک و اینستاگرام محتوا ایجاد می‌کنند، پرداخت می‌کند. فیس بوک همچنین اعلام کرد که تا سال 2023 به ویژگی‌هایی مانند لایو و اشتراک طرفداران بسنده نخواهد کرد. و راه‌های جدیدی را برای درآمدزایی در اینستاگرام در ماه آوریل اعلام کرد.

او در اوایل امسال در فیسبوک نوشت: “سرمایه‌گذاری روی سازندگان برای ما چیز جدیدی نیست. اما من برای توسعه امکانات هیجان زده‌ام.”

زنگ خطر

مایکل هلر، مدیرعامل و بنیانگذار Talent Resources، یک آژانس بازاریابی که با اینفلوئنسرها سروکار دارد. گفت: علاوه بر ضرر و زیانی که فیسبوک و اینستاگرام متحمل شده‌اند. این غول فناوری باید امکانات بیشتری برای جذب دوباره مخاطبان ارائه دهد.

الکسا ووگ، نایب رئیس مشارکت‌های تجاری در TTPM Influencer Talent Management، گفت که اکثر شرکت‌ها و افراد اینفلوئنسرها، پست‌های تبلیغاتی روز دوشنبه را به روزهای سه شنبه یا حتی جمعه منتقل کرده‌اند. او می‌افزاید: قطع شدن سرویس یوتیوب یا تیک‌تاک، جایی که مشترکین برای هر بازدید درصد دریافت می‌کنند. خسارت مالی بیشتری به همراه خواهد داشت.

ضرورت تنوع بخشیدن

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک می‌گویند اینستاگرام بستر انتخابی آنها است. ارتباط با کاربران از طریق پیام و استوری آسان است. و جامعه متمرکزتری از فالوئرهای تخصصی را ارائه می‌دهد که منجر به فروش می‌شود.

سایت خبری CNBC در مصاحبه با اینفلوئنسرها گفت: در حال حاضر، اکثریت گفتند که برای ایجاد وبسایت خود و ایجاد تنوع در بسترهای مورد استفاده تمرکز خواهند کرد. برخی از توییتر، تیک‌تاک و ایمیل برای تقویت فروش و برقراری ارتباط با مخاطبان در طول قطعی استفاده کردند.

فرانسیس، که شرکت مشاور را اداره می‌کند، قصد دارد از لینکدین و لیست‌های ایمیل استفاده کند. ابزاری که به او کمک کرد تا در طول قطعی روز دوشنبه کمی فروش داشته باشد.

برای سانچز، که یک فروشگاه شمع کوچک را اداره می‌کند، این قطعی در یک فصل شلوغ که برای تعطیلات آماده می‌شود، رخ داد. او مرتباً از اینستاگرام برای برچسب‌گذاری محصولات، به‌روز‌رسانی مشتریان از طریق استوری و هدایت افراد به فروشگاه Shopify خود استفاده می‌کند.

سانچز گفت: “من کسب و کار خود را در اینستاگرام پیش می‌برم.” “من صدها فروش در روز ندارم. شکرت من یک کسب و کار شمع‌سازی کوچک است. اما این کار تمام وقت من است. بنابراین حتی اگر سه فروش داشته باشم که البته آن را از دست داده‌ام، برای من مهم است. ”

او از روز دوشنبه برای برقراری ارتباط با مشتریان، لیست ایمیل خود برای قطعی احتمالی آینده آماده کرده است.

ضرر بیزینس‌های کوچک از قطعی اینستاگرام

الیوت الخوری ، که کسب و کار مرتبط با املاک و مستغلات دارد ، تخمین می زند که بین دو هزار بازدیدکننده از بین رفته است. و به دلیل عدم تبلیغات، دوشنبه بین 3 تا 5 هزار دلار ضرر کرده است. ضرر مالی روز دوشنبه به صدها میلیون نفر بوده است. وی اضافه می‌کند که ضربه مالی به مشتریان احتمالاً بین 3 تا 4 میلیون دلار بوده است.

مایکل، یک بیزینس مرتبط با اجاره ویلا و مکان‌های تفریحی برای تعطیلات را اداره می‌کند. وی همچنین نحوه مدیریت آنها را به دیگران آموزش می‌دهد. از طریق تبلیغات و مشاوره کسب درآمد می‌کند، ضررها را بین 1500 تا 2500 دلار تخمین می‌زند. اکنون ، او قصد دارد بر پیام‌رسانی مستقیم و وبسایت خود تمرکز کند.

جان ارینگمن ، خالق محتوای مالی با بیش از 50 هزار دنبال کننده در اینستاگرام و 1.2 میلیون نفر در تیک‌تاک ، تخمین زده است که او چند صد دلار از دست داده است. این امر حاصل ترکیبی از فروش کتاب و جلسات مربیگری فردی در اینستاگرام وی بود.

برای خبرهای بیشتر اینجا را کلیک کنید.
منبع: CNBC

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.